zondag, 26 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Heer voor de kansen en keuzes van Gisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus. Dankjewel dat wij het hier goed hebben. Help ons om alle dagen opnieuw te delen met elkaar.
    Zegen mijn echtgenoot, mijn schoonfamilie, mijn kinderen. Geef dat ze in elkaar U leren zien. Dank Heer voor al deze prachtige mensen. Heel hun wonden na het overlijden van mijn schoonvader, hun vader echtegenoot en opa.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, zegen allen die ik liefheb. Geef vrede Heer, geef vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik beter bestand ben tegen het gedrag van mijn zus. Help mij aub

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten