maandag, 20 nov 2023

Reacties

  1. Goede morgen, graag een gebed voor onze zoon en zijn vrouw. Voortdurend in strijd gewikkeld over het eigen gelijk, altijd aan het werk, bijna burn-out en geen contact met hun innerlijke weg. Heer ontferm over hen en voor zovelen met hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dank u Heer Jezus Christus voor de fijne contacten met mijn kinderen en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank met mij de Heer voor de fijne ontmoeting,het luisterend oor,de bemoedigende woorden de blijvende steun na het afscheid van mijn geliefde !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer wees nabij mijn naamgenote en wijze vriendin en genees haar van een zware longontsteking ! Dank U Heer !
    Ik leg 2 van mijn kleindochters ook in Uw Handen ...met psychische problemen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus. Ik smeek u sta me bij. Zegen bovenal mijn echtgenoot, mijn kinderen. Zegen ook broers en zus en mama van mijn echtgenoot. Zegen hen, geef hen inzich, geef hen echt leven. Geef hen aub veel inlevingsvermogen en een houding van écht luisteren.
    Ik geef mijn zwaar gemoed, onze gezins- en familiemoeilijkheden in uw handen Heer. Help mij, sta mij bij. Ik smeek het u. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, ik verlang naar Uw nabijheid, naar Uw Geest die mij leidt. Help mij om naar dit houvast/inzicht te blijven streven. Weg met de obstakels die mij verhinderen om tot U te komen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten