zaterdag, 25 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld.
    Heer, dank voor de uitwisseling van gevangenen en gijzelaars in Israƫl en Palestina
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ontferm u, wees bij hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik smeek u zegen mijn echtgenoot en zijn moeder, broers en zus. Zegen hen en geef hen de moed om rouwen over man en vader toe te laten.
    Laat de wonden (frustratie...) die er zijn helen.
    Ongeveer 1,5 jaar na zijn plotse sterven vind ik het moeilijker dan ooit.
    Laat ze aub niet alles blijven opkroppen en ontwijken.
    Geef ons allen samen de juiste tijd, ook voor schoonkinderen en kleinkinderen.
    Schep verbondenheid in ieders hart. Ik leg het in Uw handen. Ik vertrouw op U. Bescherm hen, leid hen/ons. In volle vertrouwen. Dank je Lieve Heer.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Heer toon Uw goedheid, wees een steun !

      Verwijderen
  4. Ik bid en dank de Heer met jullie !
    Ook ik ben dankbaar voor de beterschap van een goeie vriendin en sterke vrouw !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het gebed van DonDolilindo
    O Jezus ik geef me aan U over. zorg voor alles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten