woensdag, 29 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook bidden voor vrede. Vrede en rust in mijn hart, in de mij omringende wereld.
    Heer, help mij om om te gaan met de veranderingen in mijn relatie. Geef me de kracht om graag te blijven zien. Help me om steeds het goede te blijven zien.
    Help ook mij me geliefd te voelen. Heer, dank voor al de prachtige mensen die mij omringen. Geef mij en hen vertrouwen. Versterk ons vertrouwen in elkaar Heer. Maak onze liefde weer groot, weer voelbaar voor elkaar. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef kracht en zegen voor mijn vrouw, die lijdt aan chronische hoestbuien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag uw gebed voor een bijzondere opdracht, als coördinator voor het gemeenschappelijk Opvangpunt voor slachtoffers van misbruik in de Kerk word ik vrijdagvoormiddag ondervraagd door de Bijzondere commissie van het Vlaams Parlement. We willen een eerlijke kans krijgen om ons werk voor de slachtoffers voor te stellen en ook wil ik uw gebed vragen voor de goede inspiratie van de Heilige Geest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid graag mee.
      Heel veel sterkte!
      Dat je overvloedig vervuld mag worden door de H. Geest. Amen

      Verwijderen
  5. Bidden we opdat de H.Geest u zou bezielen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten