zaterdag, 18 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, ik heb het soms moeilijk in mijn leven. Ik twijfel soms aan ons huwelijk. Het is zo moeilijk om met elkaar te praten. Ik ben een open boek, mijn man is eerder gesloten. Ik weet dikwijls niet wat er in hem omgaat, hij wil precies ook niet praten over zijn binnenkant. Hierdoor voel ik me dikwijls onveilig en mis ik verbondenheid. Ik bid tot U heer, help ons om oprecht en eerlijk te zijn tegenover elkaar. Zend ons Uw Geest, die ons inspireert om het samen goed te doen. Ik strijd voor onze huwelijksrelatie. Ik wil dat alles weer gewoon, zonder achterdocht mag verlopen. Help mij/ons Heer! Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor u mevrouw.
    Dat God u sterkte moge geven en dat u zich gedragen mag weten om vol te houden.
    Ik bid voor mijzelf en ons gezin om dezelfde reden. Help ons elkaar te verstaan op de juiste manier. Help ons elkaar terug te kunnen zien zoals de eerste huwelijksjaren. Help ons om te gaan met de veranderingen in het leven.
    Ik bid ook voor onze dochter, die gisteren 'gedumpt' is door haar lief. Zegen haar en laat haar inzien dat hij haar niet waard is. Zegen deze jongen dat hij stappen in zijn leven kan zetten, die van hem een beter persoon kunnen maken. Zijn inborst is zeker goed. Raak hem aan Heer. Gij roept iedereen bij naam, help hen uw roep te horen en te beantwoorden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilt u met mij samen bidden voor onze kleindochter. Zij maakt een moeilijke periode door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor de vrede in de wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, U had het over de weduwe en de rechter die haar uiteindelijk recht verschafte in het Evangelie van vandaag. Hoor zo ook de smeekbeden aan van al deze mensen hier op deze site. Heer hoor en verhoor ons.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shalom
    We hebben de afgelopen tijd gebeden voor een jongen van 18 jaar die een chronische ziekte heeft, en vorige week verschillende medische behandelingen moest ondergaan, op weg naar genezing !!
    De uitslagen en voorruitgang blijken zeer goed. en hoop vol te zijn !
    Wij danken in deze gebedshoek de Heer Jezus Christus en allen die mee gebeden hebben.
    En O.L.V. van Goede Raad. Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten