dinsdag, 14 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bid aub met mij om dankbaarheid
    5maand geleden moest ik afscheid nemen van mijn geliefde. Het blijft zeer pijnlijk. Dank met mij voor de vele steun ,geduld en begrip die ik krijg _ ook van priesters_ zij zijn mijn steunpilaren @

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag wil ik bidden voor positiviteit in ons gezin. Heer help mij, ons om elkaar liefde te geven, elkaar graag te zien. Help mij, ons om blij te zijn met elke kleine vooruitgang.
    Help, zegen onze pubers en studerende en werkende jeugd. Geef hen inzicht en laat hen positief kunnen kijken, geef hen dankbaarheid voor hun leven, geef hen toekomst, geef hen mensen die hen helpen op hun weg... Geef hen vooral een open, liefdevolle kijk naar henzelf en naar de wereld. Zegen alle mensen met jongeren, zegen alle mensen zonder kinderen. Zegen ons allen Heer, wees ons nabij.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, dienstbaar zijn, ja dat wil ik wel. Soms pronk ik wel, een beetje eigenliefde. Ik weet en besef dat dit niet de bedoeling is. Heer, leer mij gewoon dienstbaar zijn... los van erkenning door de andere, een beloning, een lovend woord... gewoon dienstbaar zijn... daar gaat het om. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik wil zo graag mezelf zijn en mijn gevoel niet afhankelijk laten zijn door de erkenning van mijn familie. Ik voel me zo verdrietig daardoor. Voel me constant afgewezen en vind mezelf niet echt leuk. Help mij lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag jullie gebed voor Nele, dat het allemaal goed mag komen met haar gezondheid.
      Voor Carine, dat ze mag genezen.
      Voor Miet, dat ze gespaard blijven van kanker.

      Verwijderen
  6. Heer, ik bid om steun voor. mijn man, voor onze dochter, ons gezin, voor een goede vriendin een goede kennis. Dank, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer Jezus ik bid voor genezing van dochter die zoveel pijn heeft en geen steun vindt van haar man
    Altijd werken kan niet er moet ook rust zijn op tijd en stond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer ik bid voor vrede in de familie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten