vrijdag, 17 nov 2023

Reacties

  1. Gebed gevraagd voor een vriend bij wie prostaatkanker is vastgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, geef ons kracht, geef ons leven. Bescherm onze naasten. Zegen hen. Geef hen levensvreugde. Geef hen zorgzaamheid.
    Heer, help ons om samen het goede te doen voor iedereen.
    Wees ons nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook nog bidden dat onverschilligheid en individualisme mogen omgebogen worden naar mededogen en samen leven. Heer help ons in verbinding met elkaar te leven. Help ons om er voor elkaar te zijn. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag of jullie mee bidden voor kracht en steun, dat dochter niet breekt, onder al de zorgen met haar kinderen. Dat de zware tiener jaren, vlug mogen voorbij zijn, zonder dat ze zichzelf iets aandoen, met hun beperking zien ze niet steeds de gevolgen van hun daden. Dank u en mogen wij er zijn voor elkaar. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bid met je mee

      Verwijderen
    2. Veel sterkte en medeleven. Ik vraag Uw zegen Heer en Uw kracht voor deze dochter. En ook voor zovele andere moeders en vaders, die hetzelfde meemaken.

      Verwijderen
  6. Ik bid mee voor zoveel herkenbare intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer geef ons Uw VREDE. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag ook zegen en gebed voor een kindje 3de leerjaar die onhandelbaar is in de klas en agressief tegenover de leerkracht dat de Geest van rust en kalmte over het meisje mag komen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met u mee, heel herkenbaar, voor kleinkind de diagnose ADHD kreeg en nog iets. Mogen alle ouders en leerkrachten en personen die hier mee werken, veel kracht vinden hen te begeleiden.Amen

      Verwijderen
  9. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten