maandag, 13 nov 2023

Reacties

  1. Heer,
    Schenk Uw Vrede aan de Wereld en in onze harten
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe kan er vrede komen als geen van beide kanten wil vrede sluiten. Blijven wij bidden en zingen: Geef vrede Heer, geef vrede....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus. Geef vrede, vreugde, liefde om te delen. Geef dat ik ten allen tijde kan blijven (glim)lachen.
    Zegen mijn naasten. Zegen ons allen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, wij staan voor een moeilijke keuze. Gij zelf hebt gezegd´al wat je in mijn Naam aan de Vader vraagt het moge zijn wat het wil, Hij zal hij u geven´..Heer Gij kent mijn vraag en verlangen, ik vertrouw op U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja laten we samen bidden en vertrouwen Heer verhoor ons bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrede begint in eigen hart. Vrede met jezelf, vrede met anderen, vrede in alle 'onmogelijke' omstandigheden. Schenk ons de weg naar vrede, Heer. 'Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg'. Vrede in ons diepste wezen, en uitstralend over de wereld. Vrede begint piepklein en kan zo groot worden als het heelal. Dit in verbondenheid met Hem die VREDE is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten