woensdag, 15 nov 2023

Reacties

  1. Bidden wij allen tezamen voor al de mensen die wateroverlast hebben. Voor de vele mensen die deze noodgevallen bij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor beide intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil bidden voor meer positiviteit in ons gezin, in onze familie, in de wereld. Dat we onszelf en elkaar als heel waardevol mogen zien. Geef ons kracht, geef ons leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties. Ik bid ook voor mijn kleinkind dat ze geen foute keuze maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij. Zodat ik mezelf neem zoals ik ben. Heb daar grote moeite mee en denak altijd zo negatief over mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, verhoor mijn gebed. U weet hoe veel ik lijd.
    Ik wil zo graag blij door het leven gaan.
    Ik heb zo veel last van soberheid en dan trek ik me terug zelfs van mijn volwassen kinderen.
    Heer, ik bid voor bevrijding.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor een schoonzus die momenteel geopereerd wordt, een moeilijke operatie... Ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen, dat er opnieuw levenskansen zijn voor de verdere jaren. De noveenkaars brandt hier, voor vele intenties, maar vandaag speciaal voor haar. Heer, sta haar bij. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer wij loven en danken U, en smeken U aanvaard onze gebeden.

      Verwijderen
  9. Ik bid en vraag een gebed aan anderen voor een jong meisje: dat ze a.u.b. beter mag worden want de situatie is echt niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten