zaterdag, 4 nov 2023

Reacties

  1. Vandaag, onze huwelijksdag, wil ik bidden voor ons huwelijk, ons gezin. Laat onze relatie, als koppel in de eerste plaats en dan ook met de kinderen opnieuw openbloeien in verbondenheid. Help mij, help de anderen, om elkaar te waarderen in wie we zijn.
    Zegen ook vandaag Hadewijch, die examen moet afleggen bij het Rode Kruis.
    Zegen de scoutsbedevaart in Avioth.
    Breng vrede in de wereld, groot en klein. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen4 november 2023 om 07:44

    Ik bid mee voor deze intenties.
    Ook voor ons huwelijk dat niet altijd over rozen gaat.
    Heer sterk ons.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik bid voor mij zelf dat er iemand op mijn pad komt met wie ik dingen kan delen .Voel mij alleen en onzeker omdat ik veel dingen zelf moet dragen .
    Heer ik weet dat U luistert .Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Ook ik probeer dat zo voor de Heer te brengen

      Verwijderen
    2. Ik bid ook mee. Ik ben in hetzelfde situatie. Het is niet makkelijk voor alles alleen te staan en je diepste zorgen, gevoelens niet kunnen delen.
      Heer, verhoor ons gebed.
      Wees ons nabij. Help ons iemand ontmoeten die om.ons geeft.
      Amen.

      Verwijderen
  4. Ik bid mee. Ik bid voor mijn eenzame zuster. Dat ze haar zware kruis weet te dragen. Het is een zwaar kruis. Dat haar voeten mogen genezen en ze terug kan gaan. Ik bid voor de mensen waarmee ik ga iconen schilderen vandaag dat we samen in de geest van ons geloof een hechte groep mogen zijn en samen bidden voor vrede in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor uw zuster, dat haar lijden draaglijk wordt en dat ze Jezus mantel mag aanraken opdat zijn genezende kracht ook haar mag genezen.
      Ik bid ook voor alle andere intenties
      Amen

      Verwijderen
  5. Ook ik bid vurig mee voor al jullie intenties!
    Christus verander ook mijn en onze harten !
    Laat ons niet 'de beste plaats 'zoeken , geef dat we zoals U 'onvoorwaardelijk liefhebben !
    Maar ons toch verzetten tegen het kwade in de wereld ,in onze omgeving en in onszelf !
    Dank U Jezus !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, schenk ons Uw Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor elk huwelijk dat niet over rozen gaat en voor vlot liefdevol samenzijn met de kinderen, ook voor eenzamen die graag een luisterend oor wensen, voor de persoon met pijnlijke voeten. Ben ook alleen en heb pijnlijke voeten. Alle begrip en medeleven. O.L.Heer, aub verhoor al deze gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, leer mij nederig en dienstbaar zijn. Leer mij bewust kiezen voor onopvallende aanwezigheid... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten