zondag, 19 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor alle bezoekers en vrijwilligers van buurthuizen. Dat ze in de ontmoeting met elkaar ook Jezus mogen ontmoeten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag uw gebed voor mijn zoon
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer zegen alle gezinnen. Zegen de kinderen, zegen de jongeren. Zegen de alleenstaanden, zegen alle mensen. Moge er een grote verbondenheid en vrede komen ipv onverschilligheid en individualisme. Help ons. Vrede en alle goeds.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik ben U zo dankbaar voor alles in mijn leven. Ik bid ook voor vrede in onze wereld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ik bid ook voor vrede in de harten van de mensen

      Verwijderen

Een reactie posten