donderdag, 2 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de overleden familieleden, vrienden, kennissen maar ook voor de onbekenden die alleen gestorven zijn en wiens stoffelijke resten nooit zijn teruggevonden door hun familie. De mensen in Israël en Palestina, in Oekraïne, Oost Congo etc.
    Heer, neemt Gij hen allen op in Uw Liefde
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor alle onschuldige slachtoffers van oorlog en geweld in onze gezamenlijke wereld. Dat Gods Licht en Liefde mogen overwinnen op het kwaad.
    Voor de mensen die dit geweld aansturen, dat ze tot inzicht mogen komen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi verwoord. Ik bid mee voor de genoemde mensen.

      Verwijderen
  4. Voor een 11 maanden oud kindje, die morgen een zware operatie moet ondergaan.
    Heer, zegen hem, zegen zijn ouders en zijn grootouders, en de handen van de chirurg.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Moeder Theresa,
    Bedankt voor uw bemiddeling in het openstellen van de grenspost in Palestina waardoor enkelen zich in veiligheid konden brengen.
    Ik smeekt u om blijvend bij de God van Liefde ten beste te blijven spreken voor allen, waar ook ter wereld, die in onveiligheid en angst leven. Dat ze veiligheid mogen ervaren. Moeder Maria, sla je 'schutsmantel' over hen heen opdat ze zich geborgen mogen voelen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties. Ik bid ook voor mijn 1 jarige kleindochter die ziek is door corona. Dat haar koorts mag zakken. En voor mezelf. Dat U vandaag bij me bent zodat ik me rustiger mag voelen. Dank U lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geef vrede in onze dagen zodat wij gesteund door uw barmhartigheid vrij zijn van zonden en bevrijd van alle onrust. Laat leiderschap via de normen van liefde de vrede vinden. Bescherm het gegeven leven van alle mensen zodat de. Normen van uw koninkrijk zichtbaar kan worden. Dat voor mezelf de fysieke pijn minder mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer Jezus, zegen alle mensen, die hier hun gebed uitspreken. Verhoor onze gebeden. Geef ons kracht, geef ons leven.
    Ik wil speciaal bidden voor de bedevaarders naar Avioth, die de komende 4 dagen zullen stappen, kamperen, samenleven, bidden, zingen, ... Geef hen een goede, mooie, intense, krachtige ervaring. Laat de ervaring hen sterken in hun verdere leven. Dat ze kunnen verderbouwen aan verbondenheid. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties die hier zijn aangehaald.
    Ook bid ik voor alle familieleden en vrienden die reeds overleden zijn.
    Heer neem hen op in uw licht en laat ook mij in uw heerlijkheid vertoeven eenmaal mijn aards bestaan een einde neemt.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer Jezus, dank je wel voor Uw voorleven. Jij bent mijn inspiratiebron. Bidden en werken elke dag, help mij om dit een vaste plaats te geven in mijn leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor de ouders van de vrouw van mijn neefje die op tragische wijze overleden zijn. Neem hen op deze dag van Allerzielen, op in Uw eindeloze Liefde. Wees troostend aanwezig bij hun kinderen, hun broers en zussen, hun vrienden en kennissen.
    Dank omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten