woensdag, 8 nov 2023

Reacties

  1. Heer,
    Schenk ons Uw Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer geef vrede in de harten van mensen en in de wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, help me het onderzoek rustig ondergaan.
    Moge ik goede uitslag krijgen vanochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, geef uw zegen over eenieder in ons gezin. Roep hen bij naam om Uw weg te volgen. Maak hen ontvankelijk.
    Laat ons op een vredevolle, liefdevolle manier naar onze medemens en de wereld kunnen kijken. Zo kan er overal vrede groeien. Wees ons nabij.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds, amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opdat er werk mogen komen voor één persoon die al zovele jaren zonder werk zit,en doet of zij de baas soms is in onze groep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle voorgaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor iemand die nog niet zolang weet dat hij Parkinson heeft. Geef zjn vrouw en gezin de kracht om hiermee om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jezus volgen, je niet claimen aan bezit, macht, rijkdom, partner, kinderen, vrienden... We zijn allemaal vrije mensen en als we voor Jezus kiezen, mogen we geen beslag leggen op dit alles, loslaten... Heer, help mij a.u.b. om op tijd los te laten en te kiezen voor U, naar het voorbeeld van Jezus. Zend mij Uw Geest om mij hierbij te helpen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer Jezus help ons ons kruis te dragen en ook voor de kinderen en kleinkinderen die ook niet gespaard zijn van tegenslag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Dank aan OLVROUW van Goede Raad en de Zalige Moeder Teresa van het Goddelijk hart van Jezus van de Heilige Jozef, voor de wijsheid waar mee allen -artsen, vandaag de behandeling van een kind met de ziekte van Crohn positief is ingezet op weg naar
      GENEZING.! Dank ook u Heer Jezus Christus!!

      Verwijderen
    2. God Almachtige Vader, breng u VOLK die op 7 oktober j.l. op zeer wrede wijze uit het door u aan hen gegeven beloofde land 1948 ,geroofd werden weer thuis !!!

      Verwijderen
    3. Volk van God zijn degenen die in Christus geloven

      Verwijderen

Een reactie posten