maandag, 6 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil U danken omdat ik vandaag op mijn kleindochter van 14 maanden ga oppassen. Ze is net hersteld van corona. Ik ben blij dat ik er weer naar toe kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bidden is meer een “zijn” in stilte, een “zijn” in Gods aanwezigheid❗️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jezus, jij hebt ons leren bidden! Elk gebed dat uit ons hart komt, hoor jij.
    Ik bid voor onze zoon: mag hij wat meer onbezorgd in het leven staan. Mag hij
    vreugde vinden in zijn mooi beroep! Gun hem mooie kansen! Ik vraag het in uw
    Naam!
    Voor een depressieve dame. Toevallig zag ik haar terug. Maria, wil voor haar bidden
    zodat er gepaste hulp voor haar opdaagt🙏


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeten we niet te bidden voor éénheid in de Kerk, zoals Jezus het ons leerde : "Vader laat allen één zijn zoals Gij in Mij zijt en ik in U. Opdat de wereld weten zou dat Gij Mij gezonden hebt".

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten