donderdag, 30 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou graag gebed willen vragen voor deze dag op het werk, voor de leidinggevende & collega’s omdat het pesten zou stoppen.
    Omdat ik onder alle omstandigheden rustig mag blijven. Dank voor jullie gebeden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag bidden voor mijn familie dat ze geloven in het positieve. Dat ze kunnen vertrouwen op U en op elkaar. Geef ons allen rust en vrede in ons hart, Heer.
    Ik bid voor alle jongeren, alle mensen, die zoekend zijn of die U uit het oog verloren; raak hen aan, roep hen bij naam.
    Geef ons kracht, geef ons leven en vertrouwen. Vrede en alle goeds.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie er zo tegenop vandaag…

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties. Ik wens je moed om je dag vandaag toch zinvol door te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, geef mij een berustend hart. Help mij het verlaten zijn te verwerken, het alleen zijn te aanvaarden.
    Help mij dankbaar te zijn voor wat goed gaat.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil bidden voor de leiders op de klimaatconferentie. Geef hen de juiste inzichten en laat hen tot goede beslissingen komen. Uw schepping Heer, ons gegeven, help ons er goed voor te zorgen. Laten we een leefbaar klimaat maken voor iedereen op deze aarde.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor alle intenties. God, aub geef me meer energie en moed, want ik ben erg mistevreden over mezelf omdat ik veel te weinig actief ben. Ik sleep me voort.... gaat echt moeilijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten