zaterdag, 11 nov 2023

Reacties

  1. Heer,
    Schenk ons Uw Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Neem Francis die overleden is op in Uw groot hart. Dank dat ik hem mocht ontmoeten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer maak ons nederig van hart

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, geef ons leven, geef ons kracht om elke dag opnieuw het goede te doen. Help ons in elke mens het goede te zien. Geef dat we echt lief kunnen hebben. Leer ons ook liefde ontvangen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed voor genezing van een klein jongetje van 11 maanden.
    Herstel gaat heel moeilijk
    na een zware
    buikoperatie een week geleden, hij ligt nog steeds op intensive care.
    Heer, zegen hem en ook zijn ouders.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid vurig mee met alle smeekbeden en vraag voor mezelf een goeie keuze te maken voor een levensbeslisskng. Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid graag mee voor al deze intenties. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laten we vandaag op 11 november bidden voor de vrede in de gezinnen in ons land en in gans de wereld we roepen tot u Heer help de mensheid ze luisteren niet naar u oproepen laten we samen veel bidden
    Ik ook bid ook voor al de intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties en speciaal op deze 11 novemberdag voor vrede in de harten van de mensen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten