dinsdag, 7 nov 2023

Reacties

  1. Voor mijn schoonbroerdie gisteren is begonnen met een zwaarderegeemo2

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, schenk ons Uw Vrede in het hart en in de Wereld.
    Dank omdat U naar ons omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee. Ik bid ook voor een zwaar depressief persoon. Dat ze door gebed de kracht vind om te overleven. Heer ik bid voor de depressieve mensen in deze wereld dat ze U terug mogen vinden. Laten we bidden voor vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil danken voor jullie gebeden! Het werkt! Mijn echtgenoot en zonen hebben een mooie rijke bedevaart gehad naar Avioth. Ze keerden welgezind terug.

    Ik bid mee voor alle mensen, die een depressie, een moeilijke periode, ... meemaken.
    Heer, geef ons kracht, geef ons leven. Help ons ten allen tijde het goede te doen voor elkaar.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef mij kracht in mijn nieuwe levensjaar.
    Help mij in alles waar ik doorheen moet gaan. Verlicht mijn eenzaamheid.
    Geef dat mijn vertrouwen mag groeien in U.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, wij, mensen, hebben elkaar nodig. Samen kunnen we veel aan, ieder met haar/zijn talent. Wij vormen een grote gemeenschap, waar iedereen thuishoort. Help ons om dit te realiseren in mijn/ons leven. Zend ons Uw Geest, om naar het voorbeeld van Jezus, gemeenschap te vormen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gebed voor genezing van onze dochter die al meer dan een jaar sukkelt na operatie van nieuwe heup vandaag weer naar botscan hopelijk vinden de dokters een oplossing dat de Heilige Geest hen inzicht geven wat er nog kan gedaan worden voor minder pijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wanneer ik op de wereld kwam nl. op 14 augustus 1939, viel A.Hitler Polen binnen en sindsdien is er nog geen dag voorbij gegaan dat er niet ergens ter wereld oorlog was : nooit was er volledige vrede en niets dan vrede...: Moge ik nog het moment meemaken dat er ooit eens een volle dag enkel liefde en vrede op de wereld is/was.
    Ja, lieve Heer het is hier niet steeds een paradijs met alleen maar Liefde en geluk !
    Ik, samen met allen, die voor vrede bidden, ja daar bid ik met hen voor en ik buig mijn hoofd voor mijn onmacht : Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten