dinsdag, 28 nov 2023

Reacties

  1. Lieve Heer, wilt U mij dragen???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik draag je alvast mee in mijn gebed.
      Sterkte!

      Verwijderen
    2. Heer zegen deze persoon. Laat hij/zij zich gedragen voelen. U laat ons nooit los. Alle goeds toegewenst.

      Verwijderen
  2. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de nieuwe werkdag, ik zie er tegenop omwille van het pestgedrag.
    Om een rustige vergadering.
    Dankjewel voor jullie gebed.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankbaar voor Katrien en An van de naailes. Hartelijke vrouwen, die gisteren en vandaag zo lief voor mij waren.
    Dit sterkt mij.
    Dank voor de fijne ontmoetingen.
    Heer, blijf mijn gezin, mijn schoonfamilie en familie zegenen. Help hen vrede vinden in hun hart. Help hen de liefde te zien en help hen hiervoor ontvankelijk te zijn. Laat er zo meer positiviteit komen in en rondom ons.
    Dankbaar vertrouwen, Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties. En ook voor vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat alle pesters inzien hoe erg het is Heer help hun het niet meer te doen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten