donderdag, 16 nov 2023

Reacties

  1. Heer wees met hen die leiden onder verdrukking, oorlog, en allerlei noden. Laat uw stem horen in de harten van de vijand en breng hun geest tot inkeer.
    Heer ontferm u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, wees aanwezig bij een moeilijk gesprek van mijn dochter met haar werkgever vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank U Heer, de operatie van mijn schoonzus is gelukt! Onze gebed werd verhoord!
    Heer, leer mij in elke naaste, het beeld van Jezus te zien. Zend mij uw Geest om dit altijd en overal te zien. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zegen kan door iedereen persoonlijk gegeven worden door het voorhoofd te zegenen maar ook op afstand tijdens het gebed door je hand in de richting van de persoon te houden.
    Het gaat als volgt:
    ……(naam ) Moge het Rijk van Jezus, Koning van alle volkeren in uw hart erkend worden. Moge het Rijk van Jezus, Koning van alle volkeren in uw hart leven. Moge het Rijk van Jezus, Koning van alle volkeren, door uw hart aan andere harten gegeven worden. Zodat het Rijk van Jezus, Koning van alle volkeren , in ieder hart mag leven over de ganse wereld. Ik vraag deze speciale zegen door de H. Maagd, Middelares van alle genade, die als Koningin en Moeder van alle volkeren, het voor u als overgrote genade bekomen heeft van het Heilig Hart van Haar Goddelijke Zoon, in de Naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel hartelijk dank voor dit zegeningsgebed. Ik zal er gretig gebruik van maken

      Verwijderen
  5. Dank voor de zegeningen.
    Ik vraag gebed voor mezelf en mijn gezin. Het lukt me niet meer. Ik ben zo moe. Help ons gezin herstellen. Laat er opnieuw verbinding zijn laat er terug positiviteit heersen.
    Geef me weer moed voor de toekomst. Het was zo mooi en kan zo mooi zijn. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geef de zegen aan deze persoon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee met jullie allen ! Ik vraag de HEER MIJN NAAMGENOTE EN VRIENDIN VOLLEDIG TE GENEZEN VAN HAAR 'LONGONTSTEKING' !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor al de intenties die hier te lezen zijn. Amen.
    Zelf vraag ik een gebed voor ons gezin, dat we elkaar blijven respecteren en dienend in het leven staan, geïnspireerd door de H. Geest. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten