vrijdag, 24 nov 2023

Reacties

  1. Heer, mijn God en Moeder Maria, vandaag wil ik U vragen om mijn dochter nabij te zijn. Laat de operatie A.U.B goed verlopen. Ik vertrouw opU met heel mijn hart..Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank God voor het resultaat na ons ongeval dat we in het gelijk zijn gesteld.
    Ook dank aan de Heilige Jozef voor de goede afloop en financiele hulp na dit ongeval en zeer moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Vrede in het hart en in de Wereld. Dank Heer voor het stoppen van het wapengekletter in Israël en Palestina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, wees ons nabij, help ons, we hebben uw hulp zo nodig.
    Zegen ons.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed voor ons gezin, mijn schoonfamilie en mijn eigen familie. Zegen al deze mensen. Ze zijn me zeer dierbaar.
    Zegen het gesprek dat ik seffens zal hebben met mijn schoonbroer. Laat hem zijn hart openstellen en vrede ervaren. Vrede en goedheid. Bescherm mij, ons. Help mij te blijven geloven in het goede van de mens. Help mij dit te blijven verdedigen.
    Zegen onze families, onze gezinnen, onze liefste schatten. Verbind ons Heer. Wees ons nabij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor alle intenties mee.
    Laat de Heer onze liefde voor hem horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook voor al de intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 🙏Graag wil ik een DANKGEBED vragen voor 4dagen wapenstilstand en de in vrijheid stellen van … mensen.
    🙏Dankgebed voor een geslaagde 🙏Mariaton van Radio Maria Belgie
    🙏Dank voor een eigen intentie
    Gebed voor onze Paus Franciscus
    🙏gebed voor alle geaborteerde kindjes en voor alle ge-euthanaseerde mensen en hen die hen hielpen ook bedoelde ze het mss &wsl goed
    🙏Voor het zieleheil van Meneer pastoor Jan van Emblem die morgen begraven wordt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten