donderdag, 9 nov 2023

Reacties

  1. Ik vraag om gebed voor onze zoon, zijn vrouw, kinderen en schoonmoeder. Dat ruzie in dit gezin omgevormd wordt tot wederzijds luisteren en begrip. Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Laat Uw Vrede terug keren in dit gezin,
    In onze harten en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, ik wil Uw zegen vragen over alle gezinnen. Geef vaders en moeders de kracht om liefdevol op te voeden en elkaar daarin te steunen.
    Help hen zien wat kinderen nodig hebben.
    Zegen ook de kinderloze gezinnen dat ze op hun manier geluk kunnen vinden en zin kunnen geven aan het leven. Laat ze een steun kunnen zijn voor anderen.
    Zegen ook allen die eenzaam zijn. Laat hun leven liefde vinden in hun naasten. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben uiterst gestrest en sla soms door, omdat ik mijn woning moet verlaten (wegens ouderdom) en een keuze moet maken tussen serviceflat en WZC. Ben bang dat ik nog te weinig kan voor serviceflat en zie me niet gelukkig zijn in een WZC. O.LHeer zorg aub dat u mij laat voelen een goeie keuze te maken. Dank U. Ik bid ook mee voor liefde en harmonie in bovenstaand gezin. Laat hen overrompelen door Uw Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer geef onderscheiding voor een goede keuze.

      Verwijderen
    2. Heer laat Uw Geest inzicht brengen !

      Verwijderen
    3. wees niet bang, inderdaad voor een service flat moet je nog veel kunnen behelpen, ik was jaren op een flat maar corona heeft er een einde aan gemaakt, nu woon ik in het wzc. en voel me er heel goed thuis. Dit wens ik ook voor jou. Bid om Gods Geest, dat hij je helpt om de juiste keuze te maken. Wees niet bang, de Heer zal je bijstaan. goeie moed

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij. Zodat ik me rustig en beschermd mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. moge alle voorgaande vraag-gebeden door uw barmhartigheid aanhoord worden Heer, moge wij arme zondaars de H.Geest om draagkracht vragen alsoo uw vrede Heer voor alle mensen die onderdrukt worden.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten