maandag, 27 nov 2023

Reacties

  1. Voor mijn zoon die gekwetst is aan zijn voet.
    Dat hij vlug mag herstellen
    Dank lieve God omdat U naar Uw mensen omziet
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer God, liefde geven en ontvangen, er zijn voor andere mensen... help mij hierbij. Amen. Heer, ik bid voor ons gezin, dat we elkaar blijven bemoedigen en steunen in goede en kwade dagen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik beter bestand ben tegen al het negatieve wat er gebeurt met mij de laatste tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor deze intenties.
    Ik bid voor mijn gezin, mijn schoonfamilie, mijn familie.
    Laat er vrede zijn in hun hart. Laat ze veel liefde voelen om te geven en laat ze aub zich ook openstellen om liefde te ontvangen in hun hart.
    Gij houdt van ieder van hen Heer. Bescherm hen.
    Help ook mij om liefde te geven en te ontvangen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, verlos mij aub van mijn Mangel an Antrieb !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer wil onze gebeden verhoren er zijn toch nog veel biddende goede mensen heer wees barmhartig voor ons zondige mens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag zou ik willen bidden en om gebed vragen voor onze kinderen en kleinkinderen, voor mijn echtgenoot. Dat ze Gods wegen leren kennen en zijn paden te gaan. Voor mijn jongste kleinzoontje van 2 weken oud, dat hij zonder al te veel ziektes mag opgroeien. Dank u Vader dat wij door Jezus altijd bij U mogen komen.

      Verwijderen

Een reactie posten