dinsdag, 21 nov 2023

Reacties

  1. Voor Vrede in het hart en in de Wereld
    Dank U Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank heer voor het gezellig samen zijn met onze kinderen zondag voor de verjaardag van ons kleinkind. Dan was er nog het heuglijke nieuws eerst dat onze oudste kleindochter na moeilijke resultaten in de lagere school nu in het eerste middelbaar een zeer goede uitslag heeft behaald.
    Daarna volgde nog een hartverwarmend nieuws dat onze zoon nog een kleinkind voor ons verwacht.
    Na onze zeer zware periode en vele gebeden is er antwoord gegeven dus nooit opgeven te vragen aan de heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank met u de Heer en dank voor de boodschap van vertrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, dank U dat ik zo blij ben met mijn kleindochter. Het is niet uit te leggen hoeveel je van zo,n meisje kan houden. En dank U dat ze in ons leven is gekomen. Een mooi waardevol mensenkind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeder Maria, altijd om uw kinderen bekommerd, wil voor mijn neefje Elias bidden.
    Ik voel mee met mijn broer die zeer bezorgd is. Ik geloof in uw voorspraak bij God.
    Dat er een oplossing mag komen.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, zend mij Uw Geest om geïnspireerd in het leven te blijven. Dank voor Jezus en Maria, onze voorbeelden voor het leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten