zondag, 18 febr 2024

Reacties

  1. Goede God,
    Wij willen bidden voor hen die leven on conflict
    met anderen en geen oplossing weten.
    Wij bidden voor hen die zich niet kunnen uitspreken
    die moeten zwijgen en alleen staan.
    voor de vrede in de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus. Zegen ons allen. Haal de negativiteit weg. Laat de positiviteit in onze herinnering komen en leven.
    Heer, geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij dragen? Zodat ik me rustiger en vrolijker mag voelen. En niet weer van die negatieve gedachten heb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is het een goed idee om aan een spiritueel dagboek te beginnen. Als u u eens goed voelt of iets ervaart op geestelijk vlak dat u bijzonder getroffen heeft dan kan u dat noteren. Ik doe dat nu al jaren en heb nu iets in mijn handen om me aan op te trekken als het wat minder gaat. Misschien zal het niet zo vlot gaan in het begin maar stilaan kom je los en zal je veel interessante dingen kunnen neerschrijven die anders stilaan vervagen of helemaal vergeten worden. Je kan ook God vragen u daarbij te helpen.

      Verwijderen
    2. Goed idee er zijn soms ook nog veel goede dingen in het leven laten we ook naar het positieve te kijken

      Verwijderen

Een reactie posten