maandag, 26 febr 2024

Reacties

  1. Heer, wees aanwezig bij het onderzoek van woensdag, U weet dat ik daar wat schrik voor heb. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer , wil u mij helpen om mijn eenzaamheid op te lossen .
    Hoe moet ik omgaan met mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met u mee.
    Ook ik ben heel eenzaam en mis iemand met wie ik mijn leven kan delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer God, ik bid graag voor bovenvermelde intenties... Help mij Heer, om contact te blijven houden met het diepste in mezelf, liefde. Help mij om open te staan voor mensen/tochtgenoten... die mijn levenspad kruisen... Samen op weg... een zalig gevoel. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanavond start in onze parochiefederatie een zoveelste werkgroep om federaal parochiaal leven nieuw leven in te blazen. Mij werd gevraagd er deel vanuit te maken. Met mijn agenda van vrijwilligerswerk, gehoorproblemen en liever geen avondvergaderingen, neem ik geen deel aan de werkgroep. Spijtig. Het voelt alsof ik onze gemeenschap in steek laat. Daarom bid ik voor diegenen die wel deelnemen, voor duurzaam overleg en voor het welslagen van hun doelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer,
    Geef mij rust in lichaam en geest. En ook zoals hier boven geschreven voor mensen die eenzaam zijn dat ook zij de kracht van u mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee. Ik verlang ook naar rust.

      Verwijderen
  7. mensonderdemensen26 februari 2024 om 12:09

    De inleiding van vandag is voor mij persoonlijk een mooi gebed...

    Wees mij genadig, God, in uw trouw,
    U bent vol erbarmen, wis mijn wandaden uit,
    was mij schoon van alle schuld,
    reinig mij van mijn zonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, ik ben U dankbaar voor voorbije zondag. Een mooie activiteit met mooie mensen. Laat dit gebeuren, dat mij doet stralen ook afstralen op mijn echtgenoot en op onze kinderen.
    Dank voor het gesprek met de huisarts. Zij wil ons graag helpen om de negativiteit om te buigen in positiviteit. Laat de stappen, die zij zet ons kunnen helpen. Laat ons gezin hierdoor kunnen groeien. Help ons samen Heer. Ik vertrouw U.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer God, wilt Gij aanwezig zijn bij ons eenzame mensen, met heimwee naar verbinding met U. Heer ontferm u.
    Help ons de zegeningen te zien en te doorvoelen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, ik vraag U hulp voor onze kinderen. Help hen op hun weg. Help hen met juiste inzichten, met veel liefde, een warm en open hart.
    Geef Diederik speciaal een ontvankelijk hart voor veel warme liefde dat hij kan ontvangen en dat hij kan geven.
    Help ons, ouders, met inzichten om onze kinderen (jongvolwassenen) op een goede manier te begeleiden.
    Heer, ik vertrouw op U. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten