zaterdag, 10 febr 2024

Reacties

  1. Heer help het gezin dat over een tweetal jaar een kindje had met hartproblemen en ik een gebed voor heb gevraagd en volledig genezen is.
    Maar nu hebben ze een tweede kindje dat nog maar een paar weken oud is en in het ziekenhuis ligt met hersenvliesontsteking.
    Wees dit gezin nabij Heer en zend je kracht over dit kindje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer aanboord en verhoor dat gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees dat gezin nabij.
    Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de persoon die dit vandaag nodig heeft; je hart zal helen ,ja tranen zullen opdrogen ,tijden zullen veranderen ,rust goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer zegen dit kindje, zegen dit gezin. Geef hen kracht, geef hen leven.
    Heer, geef ook ons gezin en alle gezinnen uw zegen. Laat de hoop blijven groeien in ieder van ons. Geef ons aub ook het vertrouwen in U . Ik leg allen en alles in Uw handen, Heer.
    Ik weet dat het goed komt.
    Dankbaar voor de mensen, die engelen zijn op mijn, onze weg.
    Hoop, positiviteit, geloof, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil bidden voor deze mensen en het kindje dat alles goed zal komen. Veel sterkte aan het gezin. Ik bid ook voor de wereldvrede dat we beschermd mogen blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik voel me zo onrustig en verdrietig. Wilt U mij dragen?????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De devotie tot het H. Hart zou misschien soelaas kunnen bieden in onze miserie. Toen ik nog aan het werk was (nu ben ik op pensioen) ging ik eens de maat opnemen bij een dame voor een grote kast. Ze bracht mij in de woonkamer en toen vielen mijn ogen op iets heel bijzonders: Een levensgroot beeld van Jezus wijzend met zijn hand naar zijn Hart dat brandde van liefde voor de mensen. De dame zei terstond:" Het is wel wat groot maar ik wil het niet wegdoen omdat er zoveel vrede van uitgaat." En inderdaad ik voelde het ook. Ik zei haar meteen:" Dat klopt." Toen had ik met haar enkele woorden over de devotie tot het H. Hart en vooral over de mooie beloften die er aan verbonden zijn (voor zij die het H. Hart vereren - beeltje van het H. Hart op de ereplaats zetten - kaarsje branden enz.): "Ik zal vrede brengen in hun huisgezinnen; ik zal hen troosten in al hun beproevingen..."
      Een oplossing ligt dikwijls dus voor de hand maar soms is het zo eenvoudig dat we er gewoon niet aan denken zoals een theelichtje laten branden bij een beeldje van Maria.

      Verwijderen
    2. Heel erg bedankt. Zeer lief. Ik ga dat ook eens zoeken.

      Verwijderen

Een reactie posten