vrijdag, 16 febr 2024

Reacties

  1. Heer Jezus Christus zegen mijn schoonzoon die altijd voor mij en zijn moeder klaar staat,een trouwe en liefdevolle echtgenoot en vader is,!Een mens in balans,dank er voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus ik wil vandaag bidden voor mijn dochter die binnenkort stopt met haar winkel na 30 jaar is ze erg emotioneel om afscheid te nemen van iets dat ze met veel geduld en liefde deed en hoopt dat haar uitverkoop vlot zal verlopen wij kunnen niet meer helpen door ouderdom maar wel nog bidden voor een goed verloop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid toch tot onze goede God dat Hij toch enkele goede mensen inspireert om een handje toe te steken.

      Verwijderen
  3. Bidden wij om zorg, bewogenheid en toewijding
    voor zieken, arme en zwakken
    Voor de minsten en geringsten, dichtbij en veraf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus. Ik wil bidden voor veel liefde, voor een open warm hart, voor begrip en begrepen worden...
    Heer zegen aub ook overvloedig het familieweekend. Ik heb het er moeilijk mee en mijn echtgenoot nog meer. Laat ons samen zijn verbindend zijn Heer. Ik geef alle zorgen aan U.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik bid, help mij al de kleine verleidingen te weerstaan. Ze houden weg van u.
    Heer, ik vraag sterk mijn wil dat ik uw wil kan doen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een goed gebedje dat iedereen kan gebruiken in deze vastentijd. God zal ons inderdaad helpen om ons iets te ontzeggen als we Hem om bijstand vragen.

      Verwijderen
  6. De nacht is voorbij,
    een nieuwe dag begint.
    Wij bidden U, God,
    dat wij vandaag mogen leven
    als kinderen van het licht.
    Laat ons goede wegen gaan ;
    wegen van toewijding en trouw,
    wegen van vriendschap en liefde ,
    wegen van eerlijkheid
    en geloof in elkaar.
    Leer ons verantwoordelijkheid
    en geef ons de moed,
    ze niet af te schuiven
    maar te aanvaarden
    als een opdracht van U .Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor mijn petekind die niet goed weet wat met zijn leven aan te vangen tot
    groot verdriet van zijn ouders. Heer, stuur hem uw Geest. Zorg goed voor hem. In Jezus’naam.
    Opdat de droom van mijn dochter mag waar worden. Ik leg het in uw handen.amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid dat deze dag om moed, vertrouwen en kracht zodat ik me vrolijker mag voelen en niet meer zo depressief. wilt U mij dragen????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voelde me op een zekere dag, al heel lang geleden, zo rot vanbinnen. Ik liet mijn werk staan (ik was zelfstandige) en trok naar Averbode. Ik wist dat die kerk overdag altijd open was. Toen ik daar aankwam ging ik onmiddellijk de kerk binnen en zag dat er niemand te bespeuren was. Ik legde mijn hand op die enorme muren en zei tegen God:" Er zijn hier al zoveel mensen komen bidden, de muren zijn er als het ware van doordrongen." Onmiddellijk werd ik verlost van mijn eng gevoelen en trok terug huiswaarts met een hart vervuld van dankbaarheid. Besluit: een kleine geste van geloof kan soms een schoon resultaat opleveren. Maar zoiets gebeurd maar af en toe. Het is zonder twijfel een wenk van God die ons wil laten weten dat Hij ons gebed gehoord heeft en dat Hij het altijd zal horen zelfs al worden we niet altijd (onmiddellijk) verhoord.

      Verwijderen
  9. Ik bid mee Heer verhoor ons gebed dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid voor onze zoon dat alles terug goed komt! Dank u Jezus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag het gebed voor een arts,er zijn hindernissen die mensen veroorzaken bij haar studie.Op voorspraak van de H.Nicolaas dat alles goed mag verlopen , en zo haar studie kan voltooien.Met vriendelijke groet, Riny Geurts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O.L. Heer Jezus Christus breng deze gebeden bij het hart van onze Vader, in de H. Geest Amen. Dank U. Riny Geurts

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten