zaterdag, 17 febr 2024

Reacties

  1. Heer,
    Schenk ons Uw Vrede in onze harten en in de Wereld.
    Dank voor het leven van Navalny die trouw bleef aan zichzelf en zijn angsten oversteeg.
    Moge hij, net als Jezus, voor ons een teken van trouw zijn aan het leven en aan de medemens. Moge hij ons helpen om ook onze angsten te overstijgen.
    Heer, neem hem op in Uw eindeloze Liefde
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de zielenrust van Florence die straks haar uitvaartliturgie heeft en voor haar familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer. Zegen dit familieweekend. Zegen allen die hier samen zijn. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,
    Geef mij de kracht, omdat ik 's,morgens wat minder angstig en onrustig wakker wordt .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid van harte mee en vraag hetzelfde. Wees bij ons

      Verwijderen
    2. Ik bid mee.
      Heer, geef mij krach als ik wakker word.
      Vul mijn hart met uw liefde en rust. Blijf bij mij de hele dag.
      Ik heb uw steun nodig.
      Amen

      Verwijderen
  5. Heer ,ik bid U ,laat mij U tegenkomen in de gewone alledaagse dingen
    in een handdruk en een glimlach
    in een liefkozing of een traan
    in de kleine dingen om mij heen
    en op elk ogenblik van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig gebed voor alle dagen. Dank u hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten