zondag, 11 febr 2024

Reacties

  1. Heer Jezus. Ik vraag uw zegen over deze dag, over alle ontmoetingen en gesprekken.
    Heer help mij om al het positieve te zien en niet te klagen. Geef mij kracht, geef mij leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor Uw Vrede Heer, in de wereld en in onze harten
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alle zieken en hun families, vrienden, verzorgenden.
    Dat ze op U mogen blijven vertrouwen en dat ze de kracht, moed en wijsheid mogen ontvangen om dagelijks op een goede manier met hun ziekte e n met elkaar mogen omgaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor mijn zoon en zijn gezin. Geef hem liefde en sterkte. Ik bid voor mijn kleinkindjes. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tot Onze-Lieve-vrouw van Lourdes: dank om mee te gaan op mijn weg!
    Zo vaak ben ik door U toedoen verhoord. Heel mijn leven spreekt van u,
    Troosteres der bedroefden.
    Ik bid voor mijn goede tante overleden op uw feest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mijn eigen leven kan ik niets anders dan deze mooie getuigenis te beamen. O. L. Vrouw zei ook tegen de zieners van la Salette: (Melanie Calvat et Maximin Giraud) "Je moest eens weten de moeite die ik doe voor jullie" (de mensen).

      Verwijderen
  6. Wees stil en stem je af op God ,zodat Hij een kanaal kan openen om door u te werken. Zet het eerste op de eerste plaats. Wanneer je dat doet is God in staat in en door je te werken. Kom in het ritme van het leven ,kom in het ritme van God en stroom makkelijk en gracieus. verdoe geen tijd meer met erover na te denken , maar doe er nu iets aan .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee. Dank U voor deze mooie woorden. Ik kan ze goed gebruiken.

      Verwijderen

Een reactie posten