donderdag, 22 febr 2024

Reacties

  1. Heer ik vraag steun voor mijn buur die opgehaald werd door de ziekenwagen we weten niet waarom aangezien die mensen weinig contact zoeken met buren.
    Alsook wil ik danken voor voorlopig goed resultaat dat de dokter gaf aan mijn vrouw ze word op 1 maart geopereerd aan haar darmen, een klein vlekje gevonden maar geen kanker enkel daarna nog de laatste resultaten afwachten maar we hebben na mijn vorige vraag aan de Heer om hulp toch al een voorlopig goede uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bid en leef met uw buren mee.
    Bid voor alle ernstige zieken om kracht en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, U bent onze herder. U toont ons de weg. Help mij deze te volgen en te aanvaarden wat op mijn pad komt.
    Help ook mijn echtgenoot en kinderen op hun weg.
    En help ons elkaar graag te zien in alle omstandigheden. Help ons vertrouwen te hebben. Help ons allen om meer positiviteit te zien en uit te dragen.Geef ons realiteitszin, gewoon het nu.
    Geef ons leven, geef ons kracht. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor het gezin van mijn zoon. Dat de kinderen niet lijden onder de ruzies van hun ouders. Dat mijn kleinkind mag herstellen en dat ze nu begrijpen dat ze verkeerd bezig waren. Heer ik dank U voor je hulp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef rust in lichaam en geest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer bij U is alles mogelijk als het goed is voor ons U alleen weet het

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer ,ik bid voor alle mensen die geen kinderen hebben .Ik voel mij vaak alleen en hoor graag de verhalen van mijn broers en zussen aan over hun kinderen ,maar het zou wel fijn zijn als er ook naar jou gevraagd wordt hoe het met je gaat ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Salve Regina is een mooi gebed tot Maria dat vroeger in mijn kinderjaren altijd na de H. Mis werd voorgelezen.

      Wees gegroet, Koningin, Moeder van barmhartigheid;
      ons leven, onze vreugde en onze hoop, wees gegroet.
      Tot u roepen wij, ballingen, kinderen van Eva;
      tot u smeken wij, zuchtend en wenend in dit dal van tranen.
      Daarom dan, onze voorspreekster,
      sla op ons uw barmhartige ogen;
      en toon ons, na deze ballingschap,
      Jezus, de gezegende vrucht van uw schoot.
      O goedertieren, o liefdevolle, o zoete Maagd Maria.

      Verwijderen
  8. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten