dinsdag, 6 febr 2024

Reacties

  1. Heer gisteren in contact gekomen met een boer die zijn zoon pancreaskanker heeft en van het ene ziekenhuis naar het andere is moeten gaan zonder oplossing.
    Hij is zelfstandig en de leeftijd van 45 jaar
    De moeder was juist weg om in een kapel een kaarsje te gaan branden als enige houvast.
    Graag uw steun aan dit gezin Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Raak dit gezin aan met de zoom van Uw mantel opdat er genezing mag komen. Sterk hen en allen die met hen begaan zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor dat gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze Lieve Heer, laat de onrust in mijn lichaam bij het wakker worden overgaan.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je onrustig wakker wordt , focus je dan op je ademhaling .Adem rustig in en uit .Stel je voor dat je bij iedere inademing ,liefde ,kracht, heling en rust inademt en bij de uitademing laat je alles los wat je niet meer dient ,zo zal je terug rustig worden .Dat God allen zegent die het moeilijk hebben .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, vandaag vertrek ik op vakantie met een dubbel gevoel. Toch weet ik dat het mij deugd zal doen om alles (het drukke leven) even los te laten... Heer God, blijf bij mij... laat Uw wegen, wegen van veiligheid zijn. Ik bid voor een fijn samenzijn met familie op deze vakantie. Ik bid voor een veilige heen- en terugreis. Ik bid ook voor de thuisblijvers... Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer zegen elk lid van ons gezin. Schenk verbondenheid, vrede, vreugde... Geef ons sterkte en leven, vrede en alle goeds.
    Zegen alle gezinnen, zegen hen die het om één of andere reden moeilijk hebben. Wees ons nabij.
    Schenk genezing. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij aub nabij. Ik voel dat mijn angsten weer bezig zijn. Laat me er mee omgaan zodat ik rustig word

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vraag ook aan de Heer om Zijn Vrede en genezing !
    Dank aan wie ons een hulpmiddel geeft om rustig te worden via een 'Ademhalings techniek' !
    Ja dat helpt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat uw liefde Heer in alle harten mogen branden en aanstekelijk moge zijn want uw liefde verdrijft alle angst.

      Verwijderen

Een reactie posten