zaterdag, 3 febr 2024

Reacties

  1. Ik vraag om zegen over het gezin van onze zoon. Ze hebben 2 prachtige kinderen waar geen tijd voor is. Gevangen in werk. Heer geef hen inzicht en dat ze aandacht voor elkaar nemen.
    Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Gisteren plaatste ik een gebed voor mijn schoonzus die haar man verloren heeft.
    Ook gisteren moest mijn vrouw voor een darmonderzoek gaan en is vastgesteld dat ze een klein stukje van haar darm zal moeten weggenomen worden omdat het kwaadaardig zou kunnen zijn.
    Help haar heer voor een goede afloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God ik vraag om bijstand voor de vrouw en haar man die de operatie moeten ondergaan. Heer ontferm u.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik vraag uw zegen over deze dag. Mogen we zien wat Uw wil is en die weg volgen. Help ons en onze kinderen het juiste te kiezen en te doen. Leer hen hulp vragen en aanvaarden. Geef leven, geef kracht, vrede en alle goeds voor alle intenties, voor alle biddende mensen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer,
    Ik zou willen vragen tijd te nemen om wat nodig is voor mezelf, u weet wel wat ik bedoel. Heer help me daarbij. Dank
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer geef mij kracht en zegen, elke ochtend wordt ik onrustig wakker.
    Ik hoop dat u mij wil helpen Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Heer zal u zeker helpen. Ik vraag het Hem voor u en voor allen die Zij hulp nodig hebben

      Verwijderen
    2. Ik heb dikwijls hetzelfde probleem zoals deze morgen bijvoorbeeld. Ik had al verschillende malen ondervonden dat het gebed helpt. Ik herhaalde voortdurend met korte tussenpauzen hetzelfde schietgebedje:" Jezus Gij zijt mijn rust en mijn vrede. " Na een tijdje kreeg ik een aangenaam gevoel van vrede zodat ik terug in slaap viel." Een schietgebedje van uw keuze kan misschien nog meer effect hebben. God gaat niet altijd ons lijden wegnemen maar dikwijls doet Hij het wel om ons vertrouwen te stimuleren en ons te overtuigen van zijn goedheid. Probeer het alvast eens.

      Verwijderen
  7. Als je je onrustig voelt zeg dan de volgende woorden;
    Ik ben altijd rustig ,evenwichtig en kalm. De vrede Gos doorstroomt mijn geest en heel mijn wezen .Mijn geest is vrij van alle zorgen en twijfels. Mijn woorden van waarheid lossen nu alle twijfels en negatieve gevoelens in mijn innerlijk op. Ik zet de deuren van mijn hart wagenwijd open voor de goddelijke tegenwoordigheid . Mijn hele wezen wordt van binnenuit overstroomt door het licht van begrip en inzicht. Niet langer erger ik mij aan de kleine dingen van het leven. Steeds als angst, zorg en twijfel aan mijn deur kloppen ,zal deze worden opengedaan ,door mijn geloof in het goede ,het schone en het waarachtige. O God ,Gij zijt mijn God en er is geen andere God dan U.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor het gezin van onze dappere dochter. Er komen veel uitdagingen op hun weg. Geef hen inzicht aub. Leid hun leven. Maria, goede Moeder, bid voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten