donderdag, 8 febr 2024

Reacties

  1. Voor Vrede in de Wereld en in de harten van de mensen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik vraag uw zegen over onze kinderen. Moge ze vrede vinden in verbondenheid met u en hun naasten Heer help hen in hun ontwikkeling naar volwassenheid. Heer zegen ook mijn echtgenoot. Help hem rust te vinden in ons gezin, in zijn werk... Laat hem beseffen dat hij goed genoeg is. En zegen mezelf.
    Zegen alle gezinnen opdat ieder mooie verbondenheid met elkaar en met anderen kan ervaren. Dank u wel! Vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ooit eens dit mooie gezegde gelezen: "Een familie die bid blijft verbonden."

      Verwijderen
  3. Ik bid met u mee.
    Wees bij de ernstige zieken nabij Lieve Heer
    Geef hun wat kracht en moed om dit te aanvaarden
    als er geen uitkomst meer is. Vergeet hun gezin ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verenigd in gebed voor al uw intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een meisje van 8jaar ,Kan echt niet slapen, maar 6 uur per nacht. Dank voor gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilt U mij nabij zijn in al mijn onrust en depressieve gevoelens. Ik voel me zo alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid met jullie mee. Vooral voor de eenzame. Ik ken dit gevoel. Maar het gebed heb ik nooit los gelaten. En het heeft me gered. Ooit zei iemand de rozenkrans is de hand van o.l.v. die heb ik altijd bij. In mijn handtas in mijn jas. Zo voel je je nooit alleen want ze is er.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had eens geleden het opzeggen van de rozenkrans opgegeven maar de rozenkrans van mijn overleden moeder lag bij mij nog ergens. Op een nacht (ook al lang geleden) kreeg ik een korte maar bijzondere droom. Ik was een putje aan het graven in het zand met mijn handen en stootte weldra op prachtige edelstenen. Toen ik de edelstenen eruit haalde zag ik de paternoster van moeder liggen. Sindsdien zeg ik altijd terug mijn rozenkrans en ben er dikwijls door geholpen geweest in moeilijke momenten van uitputting, angst of depressie.

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor je mooie getuigenis!

      Verwijderen
  8. Leer om uw geest te ledigen met de woorden;
    Nu ledig ik mijn geest van alle zorgen ,vrees en onzekerheid
    Leer de geest opnieuw te vullen met de woorden;
    God vult mijn geest nu met vrede, moed en kalme zekerheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer wees mij nabij. Geef mij goede woorden om het goed te maken zonder mezelf te verliezen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten