zaterdag, 24 febr 2024

Reacties

  1. Dat mijn zus en ik vandaag 'n goede dag moge hebben,
    Bidden we voor de vrede in de wereld.
    Bidden we uitkomst voor moeilijke zaken en tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor mezelf, mijn echtgenoot, mijn gezin. Zegen ons allen. Geef ons een mooie liefdevolle verbondenheid. Geef ons kracht om elkaar te dragen in liefde.
    Dankbaar voor de helende gesprekken van gisteren.
    Versterk ons samenzijn en laat deze moeilijke tijd snel en zonder veel scheuren voorbij gaan.
    Zegen de team-Tau dag morgen. En zegen ook speciaal mijn echtgenoot die samenkomt met zijn moeder, zus en broers. Ook één van onze zonen gaat mee. Laat ze zichzelf kunnen zijn, Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook ik bid mee voor jullie intenties !
      Ik vraag aan God mij te verlossen van een obsessie' een Vijand' te beminnen !
      Om niet de persoon zélf niet lief te hebben ,maar niet zijn daden !

      Verwijderen
    2. Ik heb eens gelezen in het mystieke werk van Mechthilde van Hackeborn dat men in zijn medemens moet kijken naar de toekomstige innerlijke schoonheid die hij door Gods genade kan bereiken.
      Door elke dag te bidden voor diegenen waarmee men het moeilijk heeft begint Gods liefde aan een geleidelijke transformatie in hun hart en ook in het onze.

      Verwijderen
  3. Hoop is een gevoel van vertrouwen en het verlangen naar het goede en duidt bovendien op de veronderstelling dat uw wens bereikbaar is. Het is één van de wegen naar God en maakt dat u openstaat voor Goddelijke leiding en inspiratie .Hoop is een krachtig middel tot verandering. De manier om hoop aan te wakkeren loopt via een diep gevoel van vertrouwen en de overtuiging dat goedheid altijd zal overheersen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bid u mee voor onze zoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bidden we voor vrede in een gezin met drie volwassen thuiswoonende kinderen waarvan de relaties erg verstoord zijn. de kinderen zijn volkomen respectloos naar ouders onder elkaar en anderen,Heer kom hen te hulp,ontferm u over hen allen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten