maandag, 12 febr 2024

Reacties

  1. Graag wil ik bidden voor kleinzoon hevige pijnen heeft door verlamming
    Ook voor de kinderen van schoonzus die hevige ruzie hebben voor vrede en verdraagzaamheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid met je mee.
    Heer, ik wil bidden voor veel liefde, veel empathie, een warm hart... Laat negativiteit verdwijnen en plaats maken voor warme vriendschap. Breng dit in onze relatie, in ons gezin, in onze familie en in onze ruimere omgeving. Leer ons vertrouwen in ons hart en met ons hart handelen. Laat ons verstand op een mooie manier samenwerken met ons hart. Heer geef ons die kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met u mee.
    Vraag Gods nabijheid bij alle ernstige zieken.
    Voor zieke kinderen en het gezin om volharding in moeilijke tijden.
    Bid voor de vrede in de wereld,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor iemand die vandaag geopereerd wordt .Dat de operatie en de revalidatie goed mag verlopen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank U God voor onze vele zegeningen .Dank U voor de genezende kracht die momenteel op ons neerdaalt .Zegen deze dag voor iedereen .Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onze Lieve Heer,
    Geef mij rust in lichaam en geest amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar bid ik voor mee. Ik verlang ook zo naar rust!!

      Verwijderen
  7. Gebed gevraagd voor operatie van mijn schoonmoeder. Polsfactuur. Laat de operatie goed verlopen en ook het herstel achteraf. Heer zegen allen, die haar bijstaan. Zegen ook haar kinderen. Schenk hen het vertrouwen dat het allemaal goed komt. Geef hen allen de kracht om positief te denken. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid ook mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten