dinsdag, 21 febr 2024

Reacties

  1. Voor een goede beslissing voor een jongere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag gebed om onze twee kinderen, dat zij zich weer verzoenen en elkaar kunnen accepteren in hun anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor de jongere, die steeds meer geweld gebruiken.
    dat ze inzicht moge krijgen in hun verkeerd gedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daarvoor bid ik ook met jullie mee!
    Mijn vurig gebed is voor mijn kleinkinderen !
    Voor genezing lichamelijk ,maar ook hun hart en ziel !!!
    Voor mezelf om een gepaste houding tegenover iemand met narcistische trekjes !
    Moge ik haarzelf blijven beminnen ,maar niet haar gedrag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schenk mij een gezond lichaam Heer,
    en de wijsheid het gezond te houden.
    Schenk mij een gezonde geest Heer ,
    die zint op wat goed is en waarachtig.
    Schenk mij een hart dat geen verveling kent,
    geen mopperen , geen zuchten, geen klagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pas sinds 07/02/24 ben ik lid geworden van dit platform/forum. Het blijft me verwonderen hoeveel posts hier anoniem, of met pseudo's gepubliceerd worden. Met alle respect voor diegene, die dat verkiezen, wellicht hebben ze er een goede reden voor. Maar is het niet beter dat we net als Jezus Christus met naam en toenaam voor onze overtuiging uitkomen? Ik ben er van overtuigd dat er hierdoor meer GELOOFwaardigheid van je post zal uitgaan. Je stelt je misschien kwetsbaar op, maar je toont je tenminste zoals je bent, in alle LIEFDEvolle nederigheid en je blijft HOOPvol dat je niet in een woestijn blijft prediken. 'Show the flag' (toon je vlag) dus, om het met een populair Amerikaans gezegde te debiteren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn nog veel kloosterlingen die in stilte voor de mensen in de wereld bidden. Niemand kent ze maar ze zetten zeker hun stempel op de maatschappij. Theresia van Lisieux had een zeer vruchtbaar leven maar werd pas bekend na de publicatie van haar boek "Geschiedenis ener ziel". Wie heeft de "Navolging van Jezus-Christus" geschreven , dat het mooiste boek wordt genoemd na de bijbel? Men weet het niet met zekerheid. Waarschijnlijk willen sommige spirituele auteurs anoniem blijven om de eigenliefde geen kans te geven maar iedereen mag gerust reageren of een intentie neerzetten op de manier die hij wil.

      Verwijderen
  7. Ik wil bidden voor onze relatie, ons gezin. Voor meer positiviteit. Heer geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze Lieve Heer,
    Geef mij rust en kracht .Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer we komen bij u.
    U kent ons en u kent onze levensweg. Help ons, geef ons kracht om verder te kunnen gaan.

    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag gebed voor een relatie waar het zeer slecht gaat. Opdat er verzoening gegeven wordt aan elkaar en vertrouwen hersteld wordt. Dank om mee te bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer help ons door gebed twee Karmelleden die ziek zijn te ondersteunen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten