maandag, 19 febr 2024

Reacties

  1. Voor alle kinderen die vandaag op ponykamp gaan en voor de thuisblijvers. Dat ze een goede tijd mogen beleven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef en bid mee,
    Laten we bidden voor alle ernstige zieken om kracht en overgave.
    Laten we ook bidden voor de wereld vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen mijn echtgenoot, zegen mijn kinderen, zegen mezelf. Heer geef vrede in onze harten en positieve verbondenheid met elkaar. Heer, raak ieder van ons aan en genees ons. Laat het negativisme oplossen, zodat het geen ruimte inneemt in ons hart.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Mag dit een gebed zijn voor eenieder, voor wereldvrede in de kleine wereld. Zo komt er automatisch meer vrede in de hele wereld. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit mooie gebed doet me denken aan een mooi opschrift dat ik eens bij de Salesianen te zien kreeg: "Het gebed verandert de wereld niet, maar het gebed verandert de mens en de mens verandert de wereld."

      Verwijderen
  4. Ik vraag om genezing van mijn lichaam en mijn ziel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jezus, wil u aanwezig zijn bij het gesprek deze middag om 3u.
    Omdat ik rustig mag zijn, want ik heb er wat schrik voor. Zend uw Geest. Dankjewel. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een negatieve geest zal je nooit een gelukkig leven bezorgen.
    Verbeter je manier van denken en je leven zal stap voor stap veel mooier en waardevoller worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar bid ik voor. Voor alle mensen in mijn omgeving en erbuiten. Laat ons elkaar zegenen en zegen, inzicht en hulp van God vragen. God kan onze naaste helpen en genezen. Amen

      Verwijderen
  7. Heer ik bid voor hen die lijden en voor de stervende, dat ze in rust mogen gaan. Ik bid voor mijn moeder die al een lange weg heeft afgelegd. Heer ik bid voor de wereldvrede en voor allen die hier gebed vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik rustiger naar deze dag kan kijken. Met meer positieve gevoelens. U bent mij toch altijd nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De regendagen van de winter hebben weinig in huis om ons op te fleuren zodat men wel eens opgescheept zit met gedachten of gevoelens die men maar moeilijk kwijt geraakt. Toch kan het (langdurig) gebed soelaas bieden want ik heb het dikwijls ondervonden. Maar de lente komt stilaan in zicht. Ook een mooi oud liedje zoals: "De winter is verganghen" kan ons wat opbeuren. Op youtube is er een mooie versie te horen gezongen door het nederlandse kinderkoor: "Geke's elftal."

      Verwijderen
  9. Ik bid mee.
    Heer verhoor ons gebed.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten