donderdag, 15 febr 2024

Reacties

  1. Bidden we om bewustwording, openheid en respect
    in onze dagelijkse omgang met elkaar en tussen alle mensen wereldwijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid heel graag mee. En voor veel liefde en verbondenheid in ons gezin. En voor en met onze naasten. Voor vertrouwen in de toekomst, voor vertrouwen in onze kinderen.
    Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank Heer voor al het mooie dat we mochten ontdekken. Zegen ons op onze terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze Lieve Heer.
    Geef mij kracht in lichaam en geest Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Engel van God ,die mijn bewaarder zijt, aan wie de Goddelijke goedheid mij heeft toevertrouwd, verlicht, bewaar , geleid en bestuur mij.
    Onze bewaarengel is altijd bij ons ,we mogen dan ook niet vergeten om hem te danken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad laten we meer vragen aan onze Engel bewaarder en hem vooral danken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten