vrijdag, 23 febr 2024

Reacties

  1. Laten we bidden voor alle mensen die op zoek zijn naar zichzelf.
    Bidden we voor ieder die Gods hulp nodig heeft,
    Bidden we voor alle ernstige zieken.
    Bid voor mezelf om 'n goed mens te zijn voor iedereen , die op mijn pad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit mooie gebed, neem ik mee.
    Ik bid voor meer verbondenheid als koppel, in ons gezin en met al onze naasten. Heer geef ons liefde, kracht en leven om in alle positiviteit te delen met elkaar. Ik leg ons allen in Uw handen, Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons God danken omdat Hij met ons een liefdesrelatie heeft zonder dat wij dat altijd beseffen. Door Hem te zien in alle dingen, tonen wij Hem onze wederliefde.
    Vragen wij de Geest ons daarin te helpen groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Richt uw aandacht naar binnen en laat uw gedachten los die in de weg staan. Visualiseer uw hart als een glanzend ,gouden licht dat de aanwezigheid van God voorstelt. Intensiveer dat licht zodat het al uw liefde omarmen kan .Laat het door uw lichaam ,geest en ziel stromen. Laat het naar buiten stralen tot in de harten en zielen waar geen liefde schijnt. Deze genade is een bewijs van uw verbinding met de Heilige Geest en ontspruit uit een warm en liefhebbend hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank Heer voor de mooie reis die we mochten beleven, waar we zo genoten van Uw overweldigende natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag hebben wij een belangrijke beslissing te nemen. Daar wij onverwacht moeten verhuizen. Vandaag wordt onderhandeld over de prijs wat voor ons heel belangrijk is. De huren zijn te hoog. God wij hopen op een goede overeenkomst zodat het ook nog leefbaar blijft. Help ons Heer ik vertrouw op U . Wil ook mee bidden voor alle noden hier geplaatst. Een gezegende dag.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ons werd ook gezegd bij een beslissing te bidden voor de H Jozef hij helpt bij meteriele en financiƫle zaken wij hebben dit gedaan en hebben sindsdien de hulp gekregen die we vroegen.
      Vanaf dan branden we voor de H Jozef iedere dag ons kaarsje.

      Verwijderen
  7. Deze avond is hier een mis voor de wereldvrede. Ik bid dat er veel harten zijn die hier komen bidden om onze wereld te beschermen.
    Ik wil de Heer danken dat ik nu de mogelijkheid heb om mee te bidden. Heer wees onze zondaars genadig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten