zondag, 7 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus . Vandaag vieren we drie koningen met mijn familie. Geef dat het mooie, vreugdevolle ontmoetingen kunnen zijn.zegen mijn echtgenoot Karel dat hij zich opnieuw thuis mag voelen en gedragen mag weten binnen de familie. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Dank voor de fijne familie bijeenkomst van Gisteren.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer geef kracht aan mijn achternicht dat ze terug vrede en vreugde vind in het leven, dat ze mag voelen dat iedereen met haar begaan is en dat ze er niet alleen voor staat. Schenk kracht Heer ook aan mijn zus die een kleine ingreep moet ondergaan maar wel ernstig is. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag gebed om innerlijk tot rust te komen. Omdat een zaak in goede verstandhouding opgelost mag worden. Omdat de betrokkenen hun werk doen zoals het hoort. Kom H. Geest. Amen
    Dank voor het gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn echtgenote is 27 december j.l. geopereerd (speekselklieren en twee bultjes) rondom haar linkeroor. We krijgen a.s. dinsdag de uitslag goedaardig of kwaadaardig. De operatie is dankzij lieve doktoren prima verlopen. We bidden dat de uitslag positief mag zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, we bidden verhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag wil ik een gebed vragen voor ons schoonbroer die opgenomen is met een obstructie in de darmen waar een darmoperatie kan op volgen.
    Hij is reeds geopereerd in 2008 van darmkanker en longkanker, had die tijd ook een vlekje op de lever maar is daarvan genezen, sinds zijn darmoperatie leeft hij verder met een zakje voor stoelgang.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer ik vraag gebed .Ik voel mij alleen en bekritiseerd door mijn familie .Ik weet niet meer hoe ik contact moet maken met hen .Heer kom mij te hulp .Wil graag de vrede bewaren in ons gezin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil graag meebidden met vertrouwen voor al deze intenties .

      Verwijderen
    2. Ik wil ook meebidden

      Verwijderen
  9. Ik ook Heer verhoor al deze intenties Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, help en begeleid de familie die gisteren een ingrijpende gebeurtenis heeft meegemaakt. Blijf hen nabij. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten