vrijdag, 19 jan 2024

Reacties

  1. Morgen word mijn schoonbroer begraven laat hem vrede vinden bij u Heer en laat ons bidden dat mijn schoonzus deze moeilijke periode mag doorstaan. De dag nadat hij gestorven was was het haar verjaardag en nu op 1 februari gaat ze met pensioen ze keek er zo naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, wees dit gezin nabij in deze dagen.
    Bidden we om beterschap voor Rickij en Simon.
    ook voor hun werk en gezin, wees hen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, zegen dit gezin, zegen alle zieken, zegen de studenten, zegen de scholieren, zegen uw volk.
    Heer geef kracht en leven aan iedereen, die het nodig heeft. Help ons om liefde te delen zoals U het ziet.
    Zegen de dag vandaag en alle ontmoetingen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ons vertrouwen op God ,die er altijd VOOR ons is ,Hij is in en rond ons. Maak ruimte in je hart om dit te voelen .Wij zijn allen verbonden in liefde met elkaar en met het Goddelijk Licht. Dat God jullie allen zegent en laten we Hem danken en loven.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maak ruimte in je hart ,om God te voelen .Hij is altijd aanwezig in en rondom ons. Zijn Licht en Kracht zijn er altijd ,door ruimte te maken en te vertrouwen kan Hij tot ons komen. We hoeven niets te vragen ,alleen knielen en God zegenen. Hij weet wat wij nodig hebben zelfs voordat we het vragen. Wij zijn allen kinderen van God en Hij laat zijn kinderen niet in de steek. Laat ons samen bidden voor vertrouwen,kracht en steun.In Liefde en Licht zijn wij allen met elkaar verbonden en en steunen we elkaar.
    Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, vandaag komen we weer samen met een grote groep vrouw om Nieuwjaar te vieren. Laat het een deugddoend samenzijn worden, elkaar inspirerend, steunend en troostend. Zo gaan we samen het nieuwe werkjaar tegemoet. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ricky blijft voor mij een voorbeeld.
    Dat haar genezingsproces positief mag verlopen.
    Mensen zoals Ricky …..hebben …..wij……..heel hard nodig‼️
    Ik kan niets eisen van God maar wel nederig vragen Ricky te helpen en te zorgen dat ze beter wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. God ik bid tot U breng onze kleindochter na een fijne sneeuwklasse veilig terug naar huis. Breng alle kinderen van hun sneeuwklasse veilig thuis.Ik vertrouw op U mijn God en mijn Moeder Maria..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer leg de zorgen en problemen in onze familie in UW hand. Ik zie tegen mijn verjaardag op maar wilt U deze dag zegenen .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laten we samen bidden voor al de intenties.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten