dinsdag, 23 jan 2024

Reacties

  1. mensonderdemensen23 januari 2024 om 05:23

    Vader, bescherm ons op onze reis en vakantie. Laat ons uw heerlijke schepping ontdekken.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de moeders en vrouwen van de vermoorde mannen in Srebrenica in Bosnië waar vandaag de premier van Nederland op bezoek is. Dat de toenadering tussen hen een teken mag zijn voor alle slachtoffers van genocide die in de steek gelaten worden. Dat haat geen oplossing is tot samenleven.
    Schenk ons Uw Vrede Heer. De Wereld en de harten van ons allen hebben er zo'n nood aan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met u mee voor de vrede.
    Ook wil ik kracht en sterkte vragen voor 'n ernstige zieke man
    en voor zijn gezin, die het nu moeikijk hebben.
    Goede God wees hen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, ik vraag zegen over ons gezin. Onze kinderen. Wijs hen Uw weg. Raak hen aan. Geef ons allen veel liefde om te delen. Leer ons er voor elkaar te zijn. Schep verbondenheid. Geef vreugde. Geef inzicht en vertrouwen.
    Heer, maak dat onze kinderen voelen dat we in hen geloven, dat ze voelen dat we hen dragen. Wil U hen, ons, alle gezinnen dragen in deze hectische wereld. Geef ons kracht, geef ons leven. Vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer Jezus, zegen ons gezin en onze kinderen ! Wijs ons Uw weg ! Laat de Liefde in ons wonen ! Leer ons er voor elkaar te zijn !
      Wij danken U Heer alsof Je reeds gekomen waard !
      Amen.

      Verwijderen
  5. Heer, help me vandaag op het werk. Het is moeilijk met het pestgedrag van zowel collega’s als leidinggevende. Laat me rustig blijven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vraag aan de Heer met aandrang dat de mensen leren leven met liefde en eerbied voor elkaar zonder iemand uit te sluiten want we zijn allemaal broers en zussen. Vandaag zal ik speciaal bidden voor u en ik vraag aan al diegenen die hier een gebedsintentie hebben geplaatst het ook zouden doen.

      Verwijderen
  6. Ik krijg deze morgen een telefoontje van mijn dokter uit het ziekenhuis. Wat het bericht zal zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik van de pijn af wil. Ik kan niets eisen maar wel vragen om een oplossing in gebed. Verhoor het a.u.b.❗️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door gebed krijg je verbinding met het hogere deel van je ,laat je de volheid van dit heerlijke leven ,dat je ware erfgoed is zien. Laat je gebeden heel positief en opbouwend zijn en wees dankbaar voor wat je zult ontvangen ,zelfs voordat je ervoor bidt. Voel een éénheid wanneer je bidt een éénheid in al het leven, waar geen verdeeldheid is ,want alles is één. Gebed verenigt alles ,het trekt alles samen en creéert perfecte éénheid. God is in je ,je hoeft Hem niet buiten je te zoeken Hij is er altijd !Wees gezegend.!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid ook voor al deze intenties en voeg die van mijn familie er bij Heer hoor ons bidden. Dank voor alles

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wees Ricky nabij in haar liefste wensen,
    in haar diepste momenten,
    in dat waar ze nog kan van dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Denkend aan Ricky en de wijze woorden die ze zo vaak met ons deelde is zij voor mij een krachtbron geweest...en nog! Temeer, daar ik nu 'zit' in een conflictueuze situatie met mijn zus en broers (allemaal boven de 75 jaar...!!!). Onuitgesproken zaken van kort-lang geleden steken de kop op...ik voel me aangevallen...heb er geen antwoord op, maar voel me gedragen door velen....(geen familie)!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten