donderdag, 4 jan 2024

Reacties

  1. Ik zou graag gebed willen vragen voor een nicht die vandaag jarig is. Zegen haar heel speciaal vandaag. Omdat er mensen op haar weg mogen komen die haar nabij zijn en haar helpen, zodat ze op die manier ook dichter bij U mag en kan komen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn broer Van 92 jaar altijd actief is gevallen,heeft een infectie. op gelopen,ligt nu in het ziekenhuis,graag uw gebed voor een spoedige genezing,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil U danken omdat het zo goed met mij gaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gebed willen vragen voor de nieuwe werkdag, help me Heer. Dank u.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties , en vraag gebed om meer rust en vertrouwen in de Goddelijke voorzienigheid voor ons kinderen en mezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, hoor deze en alle gebeden. Help mij sterk in mijn schoenen te staan en te blijven geloven in Uw goedheid, in Uw liefde voor alle mensen. Geef ons gezin steun, kracht , leven... Help ons er te zijn voor elkaar in goede en moeilijke momenten. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U Heer! Bij U vind ik troost, moed en vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor jullie mee. Ik wil ook voor mijn moeder bidden dat ze zachtjes mag inslapen. Ze is heel moeilijk voor mijn zusters en voor mij geweest maar ik bid voor haar rust bij OL Heer. Ze heeft al een heel lange strijd afgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor alle intenties. Dat de Heer ons allen mag blijven dragen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten