zaterdag, 27 jan 2024

Reacties

  1. Heer wees Ricky nabij in deze tijd van ziekte en herstel. Zegen haar met uw aanwezigheid. Dank voor wat zij betekent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik leef mee.
    wil ook gebed vragen voor "n ernstige zieke bloemist en voor
    'n ernstige zieke priester om uitkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil bidden voor goed herstel van een oude vriendin die gisteren geopereerd is.
    Ze is dominee, en ook al is ze oud ze is nog steeds steun en toeverlaat van veel mensen die in nood /geestelijke/zitten.
    Heer zegen haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je vandaag geen grote dingen kunt doen ,doe dan kleine dingen met heel veel liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve God-van-mensen, wees Ricky nabij. Ik wil ook bidden voor mammie van onze kleinkinderen dat ze een 'uitweg' mogen vinden bij veel onzekerheid ifv longoperatie door te durven open en eerlijk te communiceren met elkaar, met de dokters... Ook voor mijn neef en zijn gezin precies op vandaagdie 3 jaar geleden op heel korte tijd zijn dochter verloor, 23 jaar, dojter-in-wording... dat zij de draad van het leven weer mogen opnemen door zich in te zetten voor een project in Afrika ter ere van Anso...
    Dankbaar dat ik in mijn zoekend geloof altijd kracht heb mogen vinden om alles te doirstaan wat obs overkomt. Dat dit zo mag blijven... Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil je gebed vragen voor Pieter die vandaag in Gent begraven wordt. Papa, leerkracht, fantastische mens. Ineens plots overleden. Moge God hem ontvangen. Moge de fam en de vele vrienden troost vinden bij God en bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag ook jullie gebed voor zuster Anita die gisteren overleden is.
    Mogen God haar ontvangen in zijn eeuwige Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid mee voor bovenstaande intenties.
    Vandaag vraag ik gebed voor mijn kinderen. Zegen mijn jongste zoon (17) opdat hij moed vindt om zich oprecht in te zetten voor zijn studie en ook voor anderen. Geef hem Uw mooie weg Heer.
    Zegen onze zoon van 18j dat hij zich goed mag voelen op zijn werk als timmerman, dat hij positiviteit mag zien rond hem en dat hij moge groeien in volwassenheid.
    Zegen onze zoon van 20 dat hij de weg van zijn droom om geneesheer te worden goed kan volbrengen.
    Zegen onze dochter van 21. Dat ook zij in haar droom Uw weg kan vinden. Zegen ons als ouders om ook positief te kunnen blijven kijken naar hen in deze complexe wereld. Ik vertrouw op U God. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij bidden voor Ricky en vragen ook gebed voor onze kleindochter van 6 maand met zware eczema, die haar al 2 keer in de kliniek bracht door complicaties. Wij bidden om genezing...Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten