maandag, 22 jan 2024

Reacties

  1. Graag 'n gebed voor 'n ernstige zieke man en steun voor zijn gezin.
    Voor de vrede in de hele wereld.
    God ik dank u voor de troost en steun voor dat gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Vader wil je hen steunen in deze zware tijd

      Verwijderen
  3. Voor jonge vrouw die het moeilijk heeft op haar werk collega’s kunnen hard zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor de intenties die hier vermeld staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer God, zegen en behoedt mijn schoonzus. Zij heeft het niet gemakkelijk omwille van gezondheidsproblemen. Zij is een dappere vrouw en laat niet rap zien dat ze het moeilijk heeft. Steun en troost haar en geef ons de energie om haar bij te staan. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eens gelezen in de mystieke werken van Mechthilde van Hackenborn dat de dankbaarheid die we voelen in ons hart een teken is van Gods uitverkoring. Misschien kan z'n gedachte ons helpen om dankbaar te zijn en ons vertrouwen in Hem te vermeerderen.

      Verwijderen
  6. Begin de dag met dankbaar te zijn. Wanneer je dankbaar bent en alle goed dingen in het leven waardeert, zal liefde vrij in en door je stromen. Waarom doe je het niet nu? Al wat je nodig hebt komt naar je toe ,God laat niemand in de steek .Dat God jullie allen mag zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, ik bid voor mijn nichtje die vandaag jarig is. En voor mezelf. Wees mij nabij vandaag bij alles wat er gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, Gij kent ons door en door, Gij weet wat wij nodig hebben, Toch zijn we er niet gerust op dat Gij ons hoort. Geef on s meer vertrouwen. En laat ons ook overdag
    zien wat Gij voor ons doet!Wij danken U in Jezus’naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankbaar voor al jullie gebeden. Ik voel in ons gezin dat we gedragen worden door gebed!
    Ik bid voor alle zieken, voor allen die ons gebed nodig hebben.
    Zegen ons gezin Heer. Zegen onze kinderen. Raak hen aan. Toon hen hun weg langsheen Uw weg. Kracht, leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag een gebedje voor mijn schoondochter en een goede vriend die beide morgen een ingreep ondergaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten