woensdag, 10 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus. Zegen ons gezin. Help mezelf, mijn echtgenoot om onze jongvolwassen kinderen een goed gevoel te geven. Dat ze weten dat ze er mogen zijn, dat ze goed zijn...
    Geef hen de wetenschap hoe 'rijk' ze wel zijn met 4 kinderen op te groeien. Het lijkt of alle leuke dingen die we deden niet genoeg geweest zijn. Het waren geen verre reizen, geen grote of veel activiteiten op een jaar... Laat hen zien wat er wel was. Laat hen positieve herinneringen bewaren. Geef dat ze blij kunnen zijn met wat was en met wat is. Leer hen dat we ook altijd opnieuw kunnen beginnen. Laat ze uiteindelijk kunnen zeggen dat we een mooi gezin zijn. Geef hen vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid met u mee.
      Voor alle gezinnen.
      Heilige familie, zie naar Uw mensen
      Amen

      Verwijderen
    2. Dank u wel!
      Ik ben soms echt ten einde raad. Gebed is nog mijn enige houvast. Maar het is moeilijk.

      Verwijderen
    3. Veel moed, hoop en vertrouwen... Je naam staat geschreven in de palm van Gods hand.

      Verwijderen
  2. Vandaag Wordt een goede kennis opnieuw voor kanker opgenomen .Moge God hem verlichting geven en de handen van de chirurg zegenen .ook een andere dame moet nog een chemo kuur ondergaan Wees de zieken nabij Heer .Dank u Mijn God

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ontferm u. Ik met het plotselinge overlijden van vrouw, moeder, schoonmoeder, en oma. Heer wees met haar en degene die achterblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid u zegen alle schepselen op de wereld. Geef vrede, vreugde, goedheid... Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik bid voor alle mensen die ongewild geen kinderen hebben gekregen .Dat ook voor hen een plekje is waar ze gehoord en gezien worden .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, help mij om trouw elke ochtend tijd te maken voor gebed. Deze gebedstijd geeft me rust en kracht om de taken die op me wachten, aan te kunnen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag bidden voor mijn schoonzus die stervende is dat alle engelen en Heiligen haar begeleiden naar het eeuwig licht onze God die het leven geeft en ook terug neemt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe het elke dag, bidden voor de zieken en de stervenden opdat ze kracht zouden krijgen en veilig thuiskomen.

      Verwijderen
    2. Ja dank u wij bidden ook elke avond voor de stervenden

      Verwijderen
    3. Hoe mooi, die verbondenheid!

      Verwijderen

Een reactie posten