donderdag, 11 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus. Zegen mijn echtgenoot, zegen mijn kinderen. Laat ze aub aannemen dat ik altijd het beste met hen voorheb. Laat aub de positiviteit dit jaar terugkomen. Laten we elkaar kunnen bemoedigen in het leven. Geef hen zin in een mooie toekomst.
    Laat hen zien dat ze mogen geloven en vertrouwen in een mooie toekomst. Het is toch niet alleen kommer en kwel. Heer, geef ons liefde, kracht, leven, vertrouwen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn vandaag 39 jaar getrouwd. Dank U daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat en nog vele jaren samen in geluk en verbondenheid!

      Verwijderen
  3. Mededogen, medelijden, meeleven... niet altijd gemakkelijk. Heer, help mij om in elke mens het gelaat van Christus te zien om zo meer en meer met U verbonden te leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,geef mij rust in mijn lichaam en geest. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, steun mijn man en dochter. Zegen hen. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten