woensdag, 17 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus help de mensheid het juiste te doen dat de kindjes weer kunnen spelen in een warm gezinnetje zonder honger en miserie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom Heilige Geest over deze wereld het is dringend ‼️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag gebed voor een ex collega die geopereerd is aan de diagnose van huidkanker.
    Hij heeft zo veel gedaan voor zijn twee kinderen in een zware vechtscheiding.
    Heer help hem in deze moeilijke tijden, hij heeft
    het geluk dat zijn kinderen zo veel respect hebben voor wat hij gedaan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dank U voor deze nieuwe dag.
    Toch wil ik bidden voor Simon de bloem mitst, die ernstig ziek is.
    Wees hem en zijn gezin nabij.
    Ook wil ik bidden voor de vrede in de hele wereld,
    dat de mensen weer naar elkaar toegroeien,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat alle mensen die het moeilijk hebben gesteund mogen worden door de kracht van de Heilige Geest en dat we allen verenigd mogen blijven in liefde met God en alle mensen om ons heen.Laten we God zegenen en danken voor alle hulp en steun die we krijgen ,zelfs voordat we het hebben gevraagd.Dat God jullie allen mag zegenen en steunen en dat we verder kunnen gaan samen in verbondenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus, geef mij kracht, geef mij leven. Geef al mijn naasten kracht, leven, vreugde, goedheid en veel liefde. Heer, laten we die liefde kunnen/mogen delen met elkaar. Help mij verdraagzaam te zijn zodat ik de ander kan verder dragen in het leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou heel speciaal willen bidden voor iemand die vandaag een mondeling examen heeft. Kom met uw H. Geest over hem en de prof. Die het examen afneemt. Ook voor alle studenten die examens hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mensonderdemensen17 januari 2024 om 09:48

    Ik bid voor Ricky opdat ze snel mag genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Omdat ik mijn collega’s zou kunnen vergeven die mij pesten. Omdat ik hen zou kunnen vergeven en er voor zou kunnen bidden want dat lukt me nu niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel met je mee want ik heb er in het verleden ook wat last van gehad. Het is pijnlijk maar de belagers beseffen het niet. Moge God je de kracht geven om te bidden voor hen opdat ze tot inkeer komen en in het vervolg zouden meewerken aan de verspreiding van de zo schone christelijke liefde.

      Verwijderen
  10. Ik bid mee voor al deze intenties en voor Ricky, opdat ze na genezing haar mooie werk mag voortzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mijn gezondheid omdat ik me snel beter mag voelen. Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor kracht en zegen voor Ricky dat zij spoedig mag herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor een goed herstel van Ricky en voor al de mensen die de Heer om hulp roepen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij bidden voor Ricy en steken een kaars aan bij onze-lieve-vrouw.
    Dat ze goed mag genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik wil in gemeenschap met al wie het bijbelcitaat dagelijjks lezen en in zich opnemen voor Ricky bidden voor een spoedig herstel. Dat ze snel weer die mooie overwegingen mag verzorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb net uw bericht gelezen over Ricky. Ik bid voor haar voor een spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik bid ook voor Ricky en al deze intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten