woensdag, 31 jan 2024

Reacties

  1. Heer,
    Zegen de jongeren waar ik mee werk. Laat hun daden 'God in hen' niet verduisteren maar raak hun hart Heer, opdat ze open mogen komen voor Uw Liefde.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor deze jongeren.

    Goede God.
    Sta zieke mensen die het moeilijk hebben met hun ziekte nabij,
    Geef hun moed en kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen al onze jongeren. Geef hen Uw warme liefde. Mogen ze kunnen voelen hoe goed U bent.
    Heer zegen vandaag speciaal onze Albrecht. Geef hem het juiste inzicht, geef hem inzet en doorzetting. Geef veel positiviteit, dat hij beloond kan worden voor zijn inzet. Moge zijn dag vandaag met 2 moeilijke vakken op school en 2 moeilijke leerkrachten (in zijn ogen) toch goed uitdraaien.
    Geef de leerkrachten ook inzicht en begrip in elke leerling. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer, geef ons allen de kracht om in uw liefde te leven.

      Verwijderen
  4. Dat er al wat op onze weg komt in liefde kan gedragen worden .Ons blijven verbinden in het Nu ,geeft ons kracht voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef mij kracht om U te blijven volgen... Sta mij bij en ook al de andere mensen die hierom vragen. Ik bid voor mijn echtgenoot, onze zoon, onze grote familie... Dat er terug vrede mag komen, dat we elkaar (opnieuw) respecteren en aanvaarden. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten