vrijdag, 5 jan 2024

Reacties

  1. Heer Jezus. Ik wil vandaag speciaal bidden voor Karel en zijn broer, die samen afscheid nemen van een stukje geschiedenis. Help hen om met een goed gevoel te kunnen opruimen. Help hen om een warm gevoel, diep vanbinnen mee te dragen en dat te kunnen uitstralen in de familie.
    Zegen hen. Zegen ons allen. Draag ons. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag ook Uw zegen over onze kinderen, alle kinderen. Geef hen een mooie toekomst gedragen door U en omringd van Uw volk. Uw volk waarvan wij allen deel uitmaken. Dank dat U er bent. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, ik heb het lichamelijk zeer moeilijk door pijnlijke kwetsuren en heb bovendien het angstig gevoel dat ik 'uitgeput' ben alhoewel ik geen arbeid verricht door de kwetsuren. Ik vraag dringend beterschap zodat ik me minder uitgeput voel. Dank U Goede God. U kan alles. En ik wil 'geloven' dat er een oplossing komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, verhoor onze gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten